sunday sunday

Gotte inhandlat så nu återstår det bara att göra sig klar och vänta lite och sen blir det myskväll :)
Nämnde jag att jag vaknade halv 2 idag? Helt otroligt. Jag som trodde att klockan var kanske ca 10 bara och så var det så sent. Men det satt inte helt fel att nyvaken sätta sig framför en film med en tallrik med nykokta nudlar och bara ta det lugnt. Fast lite trött är jag fortfarande ikväll men det kommer nog ändra sig efter jag ha äte en halv påse med godis! Måste ju dela med mig, egoistiskt att äta en hel påse!
Nä puss på er och ha en skön söndagskväll. Ikväll blir det en tidig kväll eftersom jobb väntar imorn 05.40. Tidigt värre men det är det värt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0