cold sunday with a breeze of food

Gårdagen spenderades i Adak men en massa goheter och härliga farfars, fastra och farbröderna. Tror vi fikade 3-4 gånger och sen så blev det chipsätning och surströmming :)
En helt bra lördag! Sen på kvällen blev det godis och mys :) Men så mätt som jag var var det inte jag som åt upp allt godis på ca en halvtimme? Fort var det slut iaf!

Och nu idag så är soffan rätt skön och stormatlagning har jag gjort också. En superköttfärsgryta samt nån matlåda sådär. Men söndagen är inte slut och halv 8 ikväll blir det innebandy (fastän jag är lite krasslig). Nu då jag jobbar skift så har jag inte tid till att vara på alla träningar, eller inte på torsdagar då jag har eftermiddag. Så en vecka är det nu sedan jag spelade sist men jag tar nog igen mig! Snart kanske konditionen börjar vara bättre och dallerrumpan kanske far bort ;) haha
Nä nu ska jag äta lite av min gryta och sedan börja göra någonting vettigt än att ligga här hela dagen!

Och jag saknar min dator så jag kan sitta vid den någongång än att tjuvlåna denna :( hm.. Eller tjuv och tjuv.. Tar mig lite friheter :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0