it's friday and i love it

Oj.. det är fredag? Eller oj och oj.. Veckan har inte gått snabbt precis. Men jag ligger då och myser i soffan och ta det som lugnt nu innan jobb. Ett 6 timmars skift idag och sedan helg!
Kommer bli så underbart skönt! Och förresten! Imorn blir det premiär för surströmming för mig iår. Hoho! Nu var det väl 2 år sedan sist jag åt det men det kommer nog kittla smaklökarna lika skönt detta år :)
En faster kommer och hämtar upp mig imorgon på dagen någon gång och sen blir det bara trevligheter i Adak, Så ni Adakbor.. Se upp för det kommer nog stinka i hela byn imornkväll!
Nä nu kanske jag ska ta och börja klä på mig och kanske ta och äta något så jag inte svälter ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0