deathrow

Vissa dagar mår man bättre och vissa sämre. Idag är en sån dag jag mått sämre på. Nog för att man har varit lite bakis idag men just nu är det inte det de handlar om. Hur mycket jag är försökt att tänka på något bra så har det ändå slutat med att jag tänker igen på det som har varit dåligt idag. Nämligen döden. Legat och dagdrömt om mina nära och kära, att de dött och även om de som dött nu de senaste åren för mig. Fy vad hårt det har varit. Sen blev det inte bättre av att mitt i alltihop så höll jag att ha en nära-döden-upplevelse själv idag. Det är livets gång och se som har gått bort har nog det lika bra där uppe bland molnen också.
Hatar då jag har såna här tankar för de går aldrig ur huvudet hur mycket jag än försöker.. nä fy satan ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0