donut

En timme och 40 min kvar, då börjar Greys Anatomy. Kan inte tiden gå lite fortare? Jag är less, ha inte gjort nånting idag. Alla har varit sjukt tråkiga. jo jag gick ner på Ica och köpte lunch sen tog jag och köpte en vaniljmunk (sötsugen). Men till min besvikelse.. då jag kom in mot mitten och skulle njuta av vanlijsåsen som är där inne.. ja då var det äppelmos där inne istället. Kan man bli mer besviken och sur? Längtat så mycket efter det goda där inne och så är det nå äckligt där inne istället. Nä fy ändå!!
Men jag ska göra nånting bra av det istället och försöka få mig mot stan imorn. Plus att jag hoppas jag får sällskap dit också av Johan. Han ville dränka sina sorger i shopping också som jag, så få hoppas och se om han inte behöver jobba då. För den jag ville följa hatar tydligen shopping :( snyft.
Nämen som jag sa igår, den som vill följa mig till stan imorn och har tid, ring gärna :)

Nu får Greys banne mig börja! Håller va lite less för tillfället!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha ååh, det med munkarna har hänt mig flera gånger. inte kul! :)

2012-04-20 @ 16:49:41
Postat av: denise

nä de är verkligen inge kul alls haha :)

2012-04-23 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0