en tyst minut

Livet är hårt. Och ibland är livet ännu hårdare. Jag skänker iaf en tyst minut åt dom som legat nära hjärtat genom tiderna. Min förra styvmamma Jenny som gick bort i cancer nu i veckan. Och sedan en fin minut också till lilla och fina Tilda som också gick bort nu.. Livet är inte allt för bra för vi omkring som får uppleva sånt här. Men det är ju ändå livets gång, tragiskt men sant..

Nu ska jag rycka upp mig och kanske få i mig lite mat även om jag är dyngmätt efter smörgåstårtan hos Benny. Efter det kanske man ska försöka roa sig lite med en liten drink och försöka tänka på något annat. Jag hade som gärna velat fara upp till fjälls jag med nu men nu få man nöja sig med att vara fast i Malå..

Hoppas alla ha kul ikväll och även har haft en bra påsk hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0