ha en tråkig kväll

Jag mår bra här i min ensamhet. Har varit hemma hela dagen och bara myst på. Farbror däremot kom förbi och gav mig en superfin present från Italien efter deras resa till Rom.
Och i mitt myspys för mig själv i soffan så ha jag glömt bort att äta idag. Har levt på lite choklad och ostkrokar fram tills nyss då det blev kött och potatisgratäng. Så pass mycket som jag åt så har jag då kommit upp till kvoten av det man ska äta på en dag!

Riktigt tråkigt inlägg blev detta men men.. Inte finns det mycket att skriva då man inte ha gjort nånting? Nu väntar jag bara och se om det kanske blir att träffa Matilda en sväng och se på bebismagen. Jag är ju duktig och inte går ut på festligheter ikväll som alla andra gör. Men ibland är det ju bara så att man har inte suget efter det. Kände inte direkt för att gå ut då det bara är dansband på Malåborg, urtråkigt!


Jaasi, ha kul ikv allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0