helgen

Helgen har faktiskt varit helt ok. Blev lite utgång både i fredags och igår. Och igår blev det ut tillsammans med kära Mayer, Mona osv. Helt ok. Men det blev tidiga kvällar däremot båda dagarna. Ibland blir man bara less, och less blev jag båda kvällarna så i fredags så fick jag skjuts hem kring kl 1. Igår däremot blev det redan halv tolv, samt igår så stod en mor i dörren och frågade vad jag höll på med riktigt för det hörde inte till det vanliga att man är hemma så tidigt redan. Men skönt var det. Lite kvällsfika på det sen sussade jag så sött.
Här är lite bilder också från helgen!


Lösningen då man inte har en korkskruvsöppnare







Lösningen då man inte har en korkskruvsöppnare.
Som det ser ut då Mayes drar lös och ingen annan än henne får vara med på kort.
Då fjortisen lånar tjejkompisars jackor.
Och som syster ser ut nu, lite härligt rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0