inte länge kvar till första maj

Nä nu ska man få upp humöret! Även om huvudvärken trycker på och tröttheten kommer tillsammans med huvudvärken. Idag har det varit ett helt stort kaos! Men direkt familjen kommer hem från fjällen så ska dom hjälpa mig ordentligt så min deklaration blir klar och kan skickas iväg! Det är rena raketforskningen. Det är första gången jag ska deklarera och det är faktiskt inte lätt. Alla kanske tycker att det är det lättaste som finns men det tycker faktiskt inte jag. Sant helt enkelt, iaf för min del. Jag är ingen som fatta allting. Jag fick hjälp första gången jag skulle betala en räkning för jag förstod inte riktigt. Och nu behöver jag hjälp med detta. Kalla mig blond men.. That's it! Jag har då fått lite hjälp iaf efter jag lade ut ett inlägg på fb. Men lite mer hjälp behöver jag ändå.

Och förresten, vad ska man göra ihelgen? jaaadu. Ikväll så ligger jag då nerstoppad i soffan, då jag har den och tv helt för mig själv tillsammans med en cola och ostkrokar.
Men imorn då? Alla verkar fara på Borgen men jag kan som säga att jag är inte sugen alls! Så nu kan nog räkna ut mig från den ekvationen. Kanske man ska bryta mönstret och fara och hälsa på brudarna i Arvidsjaur? Eller så tar man ännu en filmkväll i min ensamhet? Hade varit roligare om du hade varit här..
Nä det blir att fundera vidare på. Just nu känner jag bara för ligga kvar i soffan heeela helgen och göra nada, bara äta mat och lägga på mig ett par kg!

Aja, puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0