pain in the ass

Hade ni kul allihopa igår? Det hade då jag iaf. Riktigt kul. Inte behöver man göra nånting speciellt för att ha kul. Men behöver bara ha en film, lite snacks och bara njuta av filmen antingen själv eller som jag gjorde. Satt och såg med syster. Helt okej! Nu ska vi se om det kanske våras för träning ikv eller inte, bara att ta och höra runt lite.
Sen skulle jag uppsökt en läkare igen för mitt knä. Detta går inte längre snart då det onda har kommit igen. Knäet har inte svullit upp än igen men ont gör det som bajsan! Vad jag än gör så vill jag bara grina, bara som att ligga ner och ska sova gå inte ens för det gör ont. Nä nu är jag less på detta och behöver nånting som kan fixa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0