Varför vara glad alla dagar?

Lite seg på bloggen men jag ger iväg ett sms Sandra alldeles snart!

Denna kväll har däremot bestått av lite hockey tittande och Desperate Housewives tittande. Så mycket tv har stått på menyn. Men ett leende är iaf på läpparna för Skeå vann med 3-2 mot Brynäs! Underbart. Nu är det bara att vänta in nästa match och se om Skeå klarar av det igen :)

Men just nu känner jag mig nere. Mycket nere. Mycket har hänt de senaste. Fick reda på under fjällresan att käre gammelmorbror Erik har somnat in också.. Och den jag behöver mest är inte här då jag behöver lite stöd. En kram räcker långt.

Fast i mitt deprimerande så kan jag ju inte fasta heller. Måste ha rejält kvällsfika så nu är det 2 kokta ägg som står på menyn tillsammans med majonäs.

Och just ja.. Följ till stan någon? behöver en shoppingkompis! En viss är ju så otroligt kinkig.. Hmf. Nää så ge iväg ett samtal ni som ha mitt nr och känner för en runda på stan i veckan, och kanske en liten sip av vin eller annat gott till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0