dagen före det nya året

Låt denna kväll gå fort... ensam som jag är nu så vill jag bara att nyår ska komma och sen att jag får jobba igen och tjäna nå pengar! Eller ja, såklart vill jag ha en bra och rolig nyår också med mina nära och kära :) mycket alkohol ska flöda och vara uppe tills det är dags att stiga upp! Nä nu längtar jag. 2013 kanske blir mitt år? Hoppas det iaf!
Nu måste jag städa å städa, fint ska det vara här innan imorgon kväll då några gäster anländer. Bara fram med dammsugaren och ta fram så jag får skura. Jobb å jobb! Men det kommer det vara värt efter det har sett ut som en grisstia här du ett par veckor. Det börjar ta på psyket. Men imorgon så.. då skiner det precis som jag kommer göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0