Dan före Dan före dopparedan

Lördag är det idag. Nu har jag haft helg i, ja detta blir tredje dagen. Väldigt skönt med ledighet just då det är jul, lite mer tid för sina nära och kära och bygga upp jul känslan. Igår blev det att låna mercan och åka iväg till skeå med lillasyster. Så nu är dom sista klapparna köpta. Bara att slå in dom som fattas nu, och plus lite hjälpande av att slå in en annans klappar. Måste göra lite goda gärningar nu då det är jul så tomten ser att jag varit snäll i år ;) haha
Snart jul, snart! Längtar som tusan! Kunde däremot inte hålla mig från att öppna paketet från företaget så man kan väl säga att jag fick en tidig klapp och låtsas som den inte var inslagen hihi.

Nu idag är affärerna öppna lite längre i Malå för en gångs skull så bara på med kläderna och sen fara ner i kylan för att se vad vårat lilla samhälle har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0