lucia

Nu luciacupen över för detta år också. Många lag som deltog och helt underbart kul var det att deltaga i spelet!! Vi vann inte men det handlar ju om att ha kul. Får gratta laget som kom utifrån för vinsten och hoppas de kommer igen nästa år. Folk både från Lycksele och Storuman reste ända till Malå
Vi vann då en match iaf men sista matchen så vek min "tur" in handduken. Vet inte vad som hände men helt plötsligt flög jag och jag kände enorm smärta i svanskotan och sen minns jag inget mer. Lite svårt att stå, gå och sitta nu men hoppas det är bättre imorgon!NMan kan ju inte spela utan att bli skadad? ;)
Nä nu blir det en god natts sömn för min del så jag orkar med morgondagen!

Godnatt och bra spelat allihopa!

Kommentarer
Postat av: Wänne

Bra spel själv! :)

2012-12-15 @ 02:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0