snart helg

Jag längtar bara till helg märker jag. Men ja, det är väl som enda tiden jag kan slappna av utan att passa en tid. Men snart så är det fredag och helg. Klockan tolv imorgon så stämplar jag ut.
Men efter det väntar mycket kul. Bland annat ett par timmars väntan inför lucia cupen som är i Malå! Innebandy turnering för hela slanten. Och jag är tillsammans med izabelle i ett lag som kommer ta oss lång.. eller? Nämen inga vinnarskallar kommer vi vara, endast för att ha kul och ha enorm träningsvärk på lördag, söndag, måndag och resten av nästa vecka! Ja en träning ikväll också som uppvärmning :)
Ladda ladda!
Måste visa Johan att vi kan utan han också! Den lilla skorven åker utomlands imorgon då vi ska spela. Svikare! Nä men är så sjukt avis att jag kokar, snart måste jag med åka någonstans så jag inte är likblek varenda vinter som vanligt..
Mat sen träning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0