snart måndag igen

Helgen är nu slut. Eller snart är den slut. Det är söndag idag och tiden har gått sjukt fort! Men den bästa helgen har det däremot inte varit. Och för fort har tiden gått. Nu är det bara att försöka ladda upp inför ännu en vecka på jobbet. Har förmiddag i veckan men det blir bra! Då kommer jag hinna med allt jag ska hinna med inför jul osv! Ja och fixa bilen också. Lite fix fick den redan igår tack vare Magnus, tack för det snälla du! Nu är det bara blinkersen som fattas! Så ni som tycker jag är "vårdslös" och inte använder blinkers då jag är och kör i byn är pga dom inte funkar. Jag är inte som de flesta i Malå och struntar i att blinka helt, nä det är för att mina inte funkar och imorgon ska jag hämta ut nytt relä. Så snart är jag tillbaks på banan igen! Super!
Nä nu ska jag fortsätta vara tragisk denna söndag som jag varit hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0