halleluja

Dundermätt efter en hemmagjord hamburgare av rang!
Legat hemma idag med huvudvärk uta satan och även illamående imorse.. Kände att jag vill inte smitta någon om jag hade åkt på någon sjukdom idag. Har ju fått höra att två st på jobbet ligger i magsjuka nu. Inte kul alls! Men det hände någon positivt idag iaf, jag tog det lilla lugna och knarkade ner mig i alvedon men så kom söta Emma förbi och knackade på. Så det blev mycket tjejsnack idag och nu är det kirrat också att på lördag blir det utgång för jag och Emmis! Hur kul blir inte det? Awesome! Bara att leta fram sig några kläder så man inte se ut som en hippie ihelgen :)

Nä nu ska jag kurera mig en stund sen lägga mig så jag är frisk och fräsch imorn. Vill inte missa en dag till i veckan!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0