i wonder

Mums igår blev det tårta och semlor på menyn. Och idag blir det nog samma igen, ska ta mig en nu direkt känner jag!
Blir nog en rätt händelselös dag idag. Ja förutom att städa lite och se film och serier så blir det händelselöst.
Men jag är lite fundersam på vad jag skulle gjort ihelgen. Ska jag stanna i Malå eller ska jag iväg till Norsjö kanske? Frågan kvarstår om hur upptagen jag är hemma i Malå.. Lite beslutsångest just nu men det är bara onsdag ännu, så har hela dagen idag och imorn på mig att fundera. Har ju fina Josse som kanske kan ta hand om mitt hår om jag far iväg, lite nytt och lite bättre på hårskalln!

Just have to wait and see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0