lördag-utgång

Sitter nu i Adak och härjar vid datorn medans de andra gör mat. Jag var ju så rebellisk? Så jag gick på övervåningen istället! Har idag varit och kollat in marknaden samt ätit en souvas där, men "hungrig" som man var så hamna bara halva i min mage sen fick Fredrik resten. Han måste ju få i sig nå mat också idag så han orkar att härja på borgen ikväll med.
Iaf så är jag i Adak för min käre farfar fyller 63 år idag så mycket tårta och mat blir det nu. Jag kommer inte oroa mig för att jag inte fått i mig nog med mat idag/ikväll iaf innan utgång.
Mumselimums..

Hoppas förresten att alla kommer ha en bra kväll ikväll iaf, för det kommer nog jag att ha. Väntar bara på att få ta första cidern nu! Vänta tills jag kom till Malå igen bara..

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0