Näst sista skiftet

Näst sista skiftet för i veckan nu! Eller ja.. trodde jag.. Istället blir det fredagen ledig som kommer spenderas i Skellefteå och sedan lördag och söndag blir det jobb. Så 24 timmars jobb sammanlagt i helgen. Men det kommer sitta fint! Ska bara ladda upp med matlådor så det räcker för 4 måltider plus fika till det :)
Var faktiskt längesen jag jobbade en helg så det blir spännande, och även spännande och se hur det kommer att gå att jobba med E och S som jag aldrig jobbat med förr. Jag är nästan taggad :)
Jag går av på söndagkväll och då väntas det mys och sedan vankas det att baka tårta! Just ja.. glömde säga att för att jag jobbar ihelgen så är jag ledig hela nästa vecka :D Så om någon känner att det har tråkigt och vill träna eller shoppa så är det bara att säga till för jag har tid!

Jag har nu städat som en tok och det börjar va rätt fint här nu. Förutom att det är en massa grejer som man har i överflöd, vet inte vart man skulle hett allting? Kanske skulle gjort hemliga gångar i golvet och väggarna som man kunde stuva in allting i!

Nä nu ska jag dammsuga och sedan iväg på jobbet, pigg och alert ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0