some tragic things

Vill ni veta vad jag gjorde igår? Jo jag fick både åka och köra fiiiinskotern! Satt riktigt bra att få prova köra lite :)
Men idag är det ännu bättre väder än igår så snart blir det ut i finvädret och hitta på något att göra.
Men först och främst ta och elda lite hemma så huset är varmt då folket kommer hem från fjällen imorgon.
Måste också berätta det lilla tragiska som hände i torsdags. Min mor och min styvfar krockade med renar, det gick bra för dom men med bilen gick det sämre. Så nu är mercan på Eijes för att fixas. Den gick tyvärr inte att köra så det var bara att fixa bogsering hem till Malå igen. De va nämligen påväg till Lycksele för att serva bilen men det var bara att ringa dit och säga att de inte hade någon bil längre.
Nä men jag är då glad att mamma och Lars mår bra iaf, det var då huvudsaken!

Nu ska jag ut och njuta av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0