wtf just ja det är helg igen!

Ja nu sitter man hemma och tar det lugnt. Slutade klockan tolv idag och har sedan dess tagit det väldigt lugnt. Eller ja.. Om man bortser från att jag for ner på byn och hämtade Danielle och Elina så vi kunde gå iväg till Nystedts och kolla en på rean. Halva reapriset var det tydligen. Dum som man var så trodde jag att det som stod på lappen på plaggen skulle va rätta summan. Så jag förväntade mig i godan ro att det skulle komma upp till en summa på 280 kr. Jag gick såklart och betalade och där slår hon bara in 140 kr. Vad hände? Tänkte jag ganska fort och trodde hon hade sett fel på lapparna. (såklart var jag ju skitglad då jag såg priset hon slog in och tänkte att nu fick hon tji för att hon såg fel pris) Men icket. Det var rent så billigt. Så nu ha jag en fin klädnad till att ha i sommar och så en mysig stickad lila mössa. Syster däremot storshoppade och köpte sig ett par snygga jeans för 100 kr och en snygg t-shirt och en kofta för ca 200 kr. Inte illa!
Det är marknad i Malå också nu ihelgen men jag struntade då att gå genom denna lilla rundan utan tig en sväng förbi systemet och även förbi Dungers så jag fick i mig lite lunch.

Är så synd att inte Sandra kommer ihelgen den sjuklingen :( Men däremot så kommer Emma!! Urkul!! Det blir The girls who run the "town" imorn. Längtar nu som bara den tills morgondagen kommer. Blir att piffa upp mig till max så man få känna sig snygg nångång! Faast.. Den som borde se hur snygg jag kommer vara är inte här och få se det..

Jag skriver ju av mig lite på bloggen. Ibland kan det blir meterlånga inlägg och ibland korta. Känts jobbigt nu den senaste tiden då jag inte haft en dator till hands. Sen jag fick jobb har jag sparat i sinne och shoppat i sinne. Min sminkväska är uppdaterad nu så kanske man ska slå till med att prova sig fram någon dag och göra en killer-sminkning!

Nä nu ska jag sluta och ist ta och göra nånting. Har varit världens bästa vinterväder idag och det har jag minsann tagit reda så lungorna är fulla med frisk luft. Nu förtjänar jag en stund med min stickning igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0