bebis



En del kanske tycker att man själv var söt då man var liten men jag tycker väl.. nja haha. Som en viss en skulle säga "hahaha fan va ful"!
Fast jaaa.. haha. Nä men som jag tänkte säga. Så gärna jag skulle vilja vara barn igen. Sådär liten och go och glad! Inga bekymmer utan bara äta, sova och bajsa. Man behöve ju inte ens gå på toa utan gjorde bara behöven i blöjan! Nä sen så är man ju lite smått sugen på en unge att hålla i också nångång i framtiden. Efter att jag fick mysa med mitt lilla kusinbarn på julafton så vart jag nästan bebissjuk. Hade kunnat stjäla henne bara för bebismyset! Det är ju lite tomt nu för tiden i huset i både Malå och Norsjö då alla småsyskon mina håller på att vara så stora nu! Yngsta fyller nu redan 7 år! Och äldsta småsyskonet jag har fyller iår 19 år! Helt sjukt vad tiden går och helt sjukt vad gammal man börjar känna sig! Nä snart måste livet tas tag i så man kan leva ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0