Better late than never

Bättre sällan än aldrig!
Har nu rensat och stökat så att det ska bli så fint så här :) Och snart blir det matlagning, kanske köttfärsbiffar och potatis, hemmagjorda. Så idag ska jag bli upplärd till att kunna laga nånting nytt. Sedan till maten blir det nog kanske ett glas vin och sen en öl till en film eller så. Nu är det många nya filmer som kommit som måste ses!

Nä nu lägtar jag lite tills ikväll faktiskt! Men skulle ha snört mig in i duschen också så man ser ut som en människa igen. Var ju i stan och köpte en massa nytt förra helgen så de kläderna måste användas. Gjorde premiär på mina nya mysiga kläder igår. Stickad kofta, stickade leggings och en stickad kjol. Hur mysigt är inte det? Men blev lite varmt då jag spöade en viss en i pricip alla xbox spel! Man kan va bra som tjej också ibland även om jag aldrig spelat xbox förr i mitt liv!

Nä nu ska jag ta tummen ur och fortsätta med mitt donande :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0