i'm a grownup

Nu blir jag vuxen och går med i både facket och a-kassa! Nångång måste man ju växa upp? Och snart så fort min hjälp kommer hem så blir det också att skaffa abbonemang för en gångs skull också. Hur vuxet? haha

Nä nångång måste man ju ta tag i saker så det blir billigare i utgifter också.Och även ta tag i saker så det blir finare här också. Håller nu på att städa lite och även äta lite lunch innan det bär iväg på jobb.
Sen har jag skaffat mig en ny hobby. Jag har köpt en massa böcker jag ska läsa, den jag håller på med nu är grymt bra! Sen också att jag fått en beställning. En beställning på att göra en halsduk åt en viss en som börjar tycka det är lite kallt om halsen? Eller va lite stiligt snygg ute på stan? Frågan är bara hur ska jag lyckas med att göra en snygg halsduk då jag inte stickat eller virkat på 6 år typ? Ja det är bara att börja ikväll och se hur långt jag kommer. det kan ju inte bil en jättekatastrof? Isf använder jag den ist bara för att hålla mig lite varm om halsen :)
Tummen ur röven nu. Mycket att göra innan imorn :)
Sen hoppas jag snart att Emma kommer till Malå så man får umgås och kanske ta sig ett glas eller två med henne! Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0