the new is about to come

Det nya året har redan kommit och vi har då inte dött än iaf. Men frågan är hur detta år kommer att bli? kommer jag att få kärleken? Det går bra på jobbfronten? Få mig en lägenhet? Ja allt kan ju hända under ett år och jag undrar hur det kommer att gå för mig. Om man bara hade haft en liten tidsmaskin eller något sådant så man fick se höjdpunkterna och det dåliga som kanske händer.

Ja det år då iaf nu 2012 och det har då börjat hyffsat.

Nu ska jag bara ladda upp för de sista tre skiften i veckan och sen njuta av långhelgen. Kanske man ska ta sig en tripp till Norsjö och även Skeå. Saknar mina syskon och även att få komma bort ibland. 

En film nu sen på nattjobb!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0