vadå tummen ur? lägga sig i soffan ist!

Nä nu hoppas jag snart att den som tillhandahåller min dator kan få fixa den nu så jag kan leva snart ;) hehe

Nä men de är lite jobbigt utan dator. Mycket bilder man har på kameran och även på telefon som man vill lägga upp men det går inte där man vill utan en dator. Plus att jag kan ju inte uppdatera bloggen utan en dator! Så alla som läser, eller ja.. sen jag inte kunnat uppdatera då jag vill så har det sinat väldigt mycket med besökare här. Men ni får ha överseende såklart.
Har hunnit med en massa mys idag, lite matlagning, lite film och sen hjälpt till att packa. Så lite är bortgjort! Men däremot städningen tar jag itu med en annan dag. Just nu så känner jag ögonlocken håller att falla ihop och jag ska dessutom iväg och jobba natt! Kändes inte som en solklar kombination. Fick mig lite sömn inatt!idag som tur var så jag har inte legat sömnlös.

Men jag känner mig lite sömnlös just nu då jag försöker få tag i Sandra som jag försökt hela veckan utan svar. Så Sandra om du ser detta så ring mig, det är viktigt!

Nämensi. Ska försöka se om jag hittar nånting som jag kan äta inatt, något lätt. Det är näst sista skiftet för mig nu i veckan men börjar ändå känna mig stressad då jag inte kan planera något utan att få svar från folk. Och det jag har tänkt vet jag inte ens om det går än, så det känns ganska skitigt.. Hm.. ja nä nu ta tummen ur genom att krypa ner i soffan med Disa och Harry :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0