börjar gå över styr

Dagarna går snabbare och snabbare och inte hänger man med heller. Nu idag är det endast en månad kvar tills det händer något stort i livet och jag längtar som tusan! Sen ska man försöka få sig råd också till att hinna med alla festivaler osv också som är kvar!
Men jag kan säga redan nu att jag tror rent jag bojkottar Norsjö Beach redan nu och istället försöker hinna med pdol osv istället. Jag har varit ut nu varje helg tror jag sen sommaren började och kroppen börjar känna av det. Sen är man ju för lat även att springa bort det man äter och dricker upp sig.
Nä skärpning nu Denise! Bara att ta tag i träning osv, även om det kommer kännas tufft. Och ja, man kan vara ofit även om man redan är smal!

Försöka göra nånting av dagen nu, dvs naruto ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0