kriberg

Oj vilken dag vi haft! Vi var nere i gruvan i nästan tre timmar och kul och intressant var det faktiskt. Men jag kan väl säga ett jobba på kontoret skulle jag gärna kunna göra men under jord.. Nja det verkar inte vara min melodi iaf. Verkade riktigt kul ovanjord faktiskt även om det inte fanns mycket att göra just i veckan, Olov hade verkligen inte mycket att göra kan vi som säga, och han var ersättare för pappa i veckan. Så fick en rundtur överallt av pappa idag och satt länge och väl även och pratade den gammelmorbror Dan, eller ja, är min fars morbror. Och det var verkligen längesen man fick skratta så mycket åt han, och stackars Olov som blev utsatt! Haha nä men en kul dag var det.
Nu återstår det att sova så man orkar imorn, för då beger jag mig till stan för shopping!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0