när man väl lägger sig tidigt så...

Vilken otrolig tur man har. Vi gick och la oss tidigt (kl 22) och sen så vaknade jag nu halv två redan pigg och vette klån hur jag ska lyckas somna om igen? Ska upp först kl sex idag så det blir minst sagt en intressant historia.
Ska ju iväg till kriberg idag på morgon som sagt och möta upp pappa och se vad han skulle ta oss på för äventyr? :)
Ja jag fick ju även veta idag att det är ju pdol ihelgen och det hade jag helt missat! Och vi har ju redan planerat in att fara till Lycksele! Aja, vi kommer nog ha kul ändå :) jag har då redan nu planerat in att fara till Luleå nästa vecka så det blir nog lugnt och en kul sommar ändå :)
Hoppas ni andra kan sova nu, för blir nog svårt för mig i detta läge men ska då försöka ta mig an att sova ändå nu och se hur det kommer gå?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0