3D

Hoppas alla har så kul ikväll. Jag är så sjukt avis på alla som är i Umeå och ha skitkul på brännbollsyran. Jag skulle också vilja dit!! Men tyvärr så gick inte det. Men lite skönt också då man inte har så oändligt mycket pengar direkt längre. Nä istället så hoppas jag på att solen skiner med sin största styrka imorn redan från klockan nio på morgon så jag bli skitbrun!! För det blir nog en heldag ute imorn då jag ska till Adak och hälsa på farfars och äta tårta för minst kusin min. Så nu ber jag för att väderguden är på min sida imorn och gör mig till en pepparkaka, och såklart inte gör så jag bränner mig, då är jag nöjd för ett tag framöver :)

Nu blir det hopp i soffan och se lite tv. Och ja såklart hoppas jag att tvn där uppe blir ledig snart så jag får tjuvse lite på den nya 3D tv som är inhandlad pga den andra höll att ge upp. Har ju självklart också egna personliga 3D glasögon som jag får steka med själv utan att någon annan nöter upp dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0