freakshow

Jag kan säga att jag är avis på vissa folk. Jag är svartsjuk på vissa. Jag är sur på andra. Och ja som en sista grej.. Jag är skitskraj också.
Jag sitter i soffan och kommer på att jag måste ta och göra upp eld i pelletskamin. Jag gör bort det, sen påvägen upp till övervåningen känner jag doften av parfym (som inte är min). Väl uppe i hallen hör jag ett litet ljud. Lite skärrad tar jag och tänder alla lampor på övervåningen från köket och arbetar mig in mot sovrummen. Jag hinner inte tända i de två sista sovrummen då jag hör ett jättebrak! Alla dörrar in till huset är nu låsta, alla lysen är på och jag har inte tänkt röra mig ur soffan nu. Min rädsla ligger på topp just nu. Ja nämnde jag att jag är själv och husvakt ihelgen medans resten är i Skeå och roar sig? Mmm skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0