hylla vardagarna ibland också

Nu blev jag lämnad själv igen. Men veckan har varit riktigt härlig hittills ändå. Blivit mycket film och även serien New Girl har nu fastnat. Skit bra serie faktiskt så den ska alla se om ni vill ha er ett gott skratt :)
Även att man har unnat sig nån Irish Coffee igår och även en god Oboy drink. Det sitter väl inte helt fel eller? Och nä ingen alkolistvarning här inte utan ibland får man ta sig något gott då man är ledig tillsammans med bra sällskap!
Sen som vanligt ca varannan månad så blir det att agera frisör, som idag. Jag kanske skulle ha gått den linjen istället ändå å jag gick gymnasiet? Men ja.. det är ju för sent nu för tiden men för ett par år sedan så var jag faktiskt rätt sugen på det..

Nä nu ska man se om man kanske få tag i lite kompiiisar och se om man kanske kan hitta på något kul ihelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0