just shoot me

Just shoot me.. Så känns det just nu då blåsan värker och man måste gå på toa hela tiden, det svider då jag kissar.. Ja jag har nog troligen fått urinvägsinfektion IGEN! Hade det sist i höstas och det är ingen lek alltså. Tidigare har jag inte märkt av att jag haft det utan jag märkt det först då njurarna håller att ta kål på mig. Men nu då jag väl märker det i tid så är det helg.. och det är kväll så alla affärer är stängda också så kan inte köpa lingondricka eller tranbärsjuice heller så jag klara mig ett tag iaf. Nä jag märker ju imorn om njurarna börjar gå lös.. för då blir det troligen akuten eller något sådant för det är verkligen ingen lek om någon fler än jag som drabbats av det?
Då det händer så kan jag inte ens gå. Det gör så otroligt ont att jag kan inte röra mig eller nånting, vill bara ligga i gråt och tycka synd om mig själv.

Imorn direkt jag vaknar blir det då verkligen en trip till Ica för jag ska då kunna klara av helgen, vill inte på akuten av njursvikt eller liknande pga denna jäkla infektion. Åh vad jag hatar det!!




I just wanna hide behind everything and hope it goes away.
Ja fy ändå, denna "sjukdom" eller vad man ska kalla det borde inte ens finnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0