Mors-dag

Mors-dag har det varit idag och min mamma är ju såklart bäst. Ja för mig iaf! Så mycket tårta har det blivit och mycket prat. Va iväg en sväng till mormor å morfar också och hälsa på. Fick mysa lite med en bebis hare som moster hade räddat för en vecka sedan då han höll å frysa ihjäl. Och jag har fått se dom största abborrarna någonsin! Aldrig sett så stora förut. Så nog blev jag sugen på å ta med en hem, men icket fick jag det..
Nä men sen ha solen skint på för fullt så brun har jag allt blive! Men ja. Inget ni får se då brännan gör så det ser ut som har bh på mig fortfarande. That's just for me, myself and I som få se de :)
Längtar tills solen skiner på mer nu så man får bli ännu brunare! För shortsen va riktigt sköna att ha på sig idag :)

NNu blire att krypa ner i soffan eller sängen och slå igång tvn, ikväll ska jag somna till någon bra film som går då min dvd inte vill funka! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0