bak

Snart börjar vinterfetan lägga sig på mig! Hamburgare nu två ggr på en dag ha jag ätit, fast visserligen så ha det varit hemmagjorda.. På sommaren då man brukar vilja ha Beachkropp så ha jag gått upp och nu då hösten börjar komma så gå jag ner igen. Man ha det roligt nästan jämt! Tur jag inte behöver oroa mig för att äta något extra mål om dagen. Så därför blir det nu ikväll troligen bakning. Prova på att göra Brownies för första gången! Hur nu detta ska gå? Önska mig lycka till och att jag inte bränner upp köket! Hihi

Kommentarer
Postat av: anonymous

Blev haschbrowniesen bra? ;)

Svar: Men oja! Att dom blev du anonyma konstiga galna Johan? :p
Denise Mörtsell

2012-09-13 @ 03:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0