bra helg

Oj vad vi har hunnit mycket idag. Blev en sväng till stan där vi båda fyndade och även jag gjorde ett ärende åt en annan :)
Så nu är jag två tröjor, en kabel, snus, jeans och tio par underkläder rikare, inte helt illa alls tycket då jag! Sen att mina jeans som skulle kosta 600 kr betalade jag bara 49 kr för, hur underbart är inte det? Då de fick in jeansen i butiken måste de ha slått in en väldigt skevt pris. Men hon som stod i kassan blev väldigt fundersam men slog in priset hur som helst, min turdag :)
Och idag blev det planerat även så att jag och min kära vän åker iväg till Lycksele imorgon och går ut på hotellet en sväng, bara att tagga till nu genom att få sig en god natts sömn!
Godnatt alla och hoppas alla har det roligt där ute på krogarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0