gårdagen

Ja herregud ändå. Blev en väldigt sen kväll igår innan vi var hemma även om vi for innan hotellet.ens stängde i Lycksele. Men vi fick iaf oss en bit mat på vägen och jag blev hemskjutsad direkt vi komme till Malå som tur var. Var så sjukt mycket folk där på hotellet att jag kommer nog aldrig dit igen, helt sjukt! Tappade bort alla jag var med så tillslut stod jga där ensam i lobbyn och blev less som vanligt. Nä en hyfsad kväll blev det förutom min lesshet där i slutet att jag ringde chaffisen för att fara hem.

Men nu däremot så väntar jag bara på att Mayer dka vakna och jag får tillbaks min kära bil! Är hungrig som bara den så såklart ska vi äta skräpmat idag, helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0