vad händer med folket?

Ibland undrar jag riktigt vad en del människor tänker med sitt liv. Hur hamna dom så snett och varför gör dom inget åt det eller skaffar hjälp, för de är väldigt obehagligt för oss alla. Jag kommer ut ur lägenheten och skulle precis sätta mig i bilen då en alkolistgubbe börjar prata med mig. jag försökte backa och sen sa jag att jag måste skynda mig för att fara, det slutar med att jag slår till hans hand och skyndar mig in i bilen. Han var alltså på väg att röra min kind. Jag har sånt obehag i kroppen så jag fick ställa mig i duschen. Sen då jag skulle in i lägenheten igen så träffar jag på en som verkade ha andra substanser i kroppen och var helt borta. Han kunde inte säga hej utan började mumla osammanhängande. Nä jag blir mörkrädd och vågar inte gå utanför dörren nån fler gång idag, det blir bara att springa till bilen då jag ska på jobbet. Vad tänker folk med då det gäller sina egna liv och folket omkring. För oss omkring måste jag säga att det är jätteobehagligt då man möter på såna människor!
Ne fy ändå..



Ps. Du kan gärna få komma hem nu.

Kommentarer
Postat av: mona

Men huvva! De lät jävligt otäckt!!! :(( du få komma t bonden istället där ha vi inga såna.där myskomänniskor.. å ingen discojesus heller för Den deln;)

Svar: Haha skulle gjort de ;) fast den sista grejen hände utanför mig, den första var utanför davids lägenhet. Huuuvvvvaaaa!!
Denise Mörtsell

2013-04-09 @ 21:38:53
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0