sjuk tjej

Allt ska verkligen vara så irriterande. Nu är jag sjuk.. igen!! Nä så jäkla typiskt. Och denna gång är det inte nådigt. Känner mig döende och vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Fick besök idag och det förata han säger är att jag borde va hemma imorgon för jag lät inge vackert alls.. får se hur man mår imorgonbitti då jag vaknar, kan va bättre om jag ha tur? :)
Men nånting kul händer då iaf. Helg får jag imorgon efter skiftets slut, plus att det blir förändringar här, eventuellt till och med helt nya tapeter hihi. Nä så roligt detta kommer bli!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara förnamnet. Spynise!

Svar: Hörrududu!!
Denise Mörtsell

2013-05-17 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0