pray to the stars

Idag är det fredag och åter helg igen, underbart skönt är det! Dock så fick jag inte helg riktigt kl 12.00 som vanligt idag. Först var det information på jobbet och sen ett läkarbesök, en vända på jobbet igen och en sväng på handelsbanken, sen så efter det fick jag lugna ner mig lite och njuta av lugnet. Tider är ändrade hit och dit hela dagen så nu är det spikat med läkarbesök åter igen två ggr om 2 veckor. Få se om det börjar hända saker nu i min lilla kropp så den blir bra igen. Tummarna hålls nu så dom blir blå!
 
Och ja.. klantskalle som jag är så ha jag även racklat bort mina piller också som är nyuttagna. Frågan är bara vars jag lagt dom och dem behövs på måndag.. gaah. Ibland blir man rätt så frustrerad på sig själv men såklart så har man bara sig själv och skylla också då man int kan hålla reda på saker. 
Meeen.. bara att hålla huvudet högt och stå för sina egna misstag. 
Ha en supermysig fredag ni få som läser, för de ska jag ha. En dag imorgon som jag längtar till :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0