!

Idag har man då gjort bort omprovet i matte, får se om det blir G eller omprov igen...
Idag har jag då verkligen inte gjort något nyttigt, har bara sutte i sängen ikväll förutom då jag var å träna, tänkte ta å gå upp å ta nå kvällsfika för typ 2 timmar sen men det har fprtfarande inte blivit av. Jag måste sluta skjuta upp på allt jag har tänkt att göra, de blir bara värre, jag gör samma sak med skolarbete oxå.

Men idag gjorde jag då världens misstag, jag glömde mina glasögon på skolan, och de behöv jag då jag ska se tv eller nå. Och jag kan inte få tag i dom imorn då jag är ledig heller för jag ska till norsjö klockan 3 och Norén och Adam kom inte hem från A-jaur förrän halv 6. Damn it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0