Fredag

Nu är det fredag, och inte vilken fredag som helst utan de är ju fredag den 13. lite läskigt ändå, tänk om det händ nåt ikväll nåt hemskt.
Jag har då iaf vare ledig hela dan, men de va nog tur de för jag somna vid tvn ungefär 20 i 11 igår å 5 över 11 så säger Adam "vi kanske ska ta å lägga oss nu", och såklart vaknar jag då av att han säger så. Men jag lyckas somna ändå efter de men vaknar då prick klockan 12, jag som trodde de va morron då de inte ensa hade gått en timma. Sen efter de vaknade jag typ varje timma, och jag hann typ int somna om ordentligt mellan varje timma så jag var praktiskt taget vaken hela natten!
Men ikväll blir de nog en myskväll med Adam å kanske nån till , å lite gotte måste man ju ta å köpa oxå, jag har som kännt suget hela dan nu på nå godis.

Imorn är det Alla Hjärtans Dag!

Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0