Helgen

Nu har jag äntligen kunna få sätta mig vid datorn och ta det lugnt. Men helgen i A-jaur var då helt okej kan jag då säga, roligt med en massa folk från skolan och nog lärde man känna en massa fler och såklart ökade man antalet i telefonlistan ;)
Lördagskvällen började då med att vi kom till Arvidsjaur vid halv 8 ungefär och vi for direkt till Johan för att se hur han hade de, men det första jag får göra är att måsta diska (såg gode gräsligt ut i köket). Men det gick fort&gott, träffade en massa folk, men mot slutet av kvällen vart det att åka snyggMerca, roligtroligt.
Men vissa personer har ju haft bättre dagar kan jag då säga!

Men gode pinsamt att fara på skolan idag iaf, de är ett som är säkert, fick blickar!!!



Jag hatar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0