Provet idag

Nu sitter jag här och väntar på bussen. Skönt att Alice är sjuk men man måste ju vänta så länge tills man kommer sig hem ändå. Om jaghar tur så får jag skjuts av Andreas hem =D
Jag har då gjort bort samhällsprovet idag, det gick väl inte det bästa kan jag ju säga. Nog har det gått bättre på andra prov. Allt som jag läste in pyste ut lika fort. Men då jag fick provet i mina händer så satt jag där å visst eknappt vad jag skulle göra, allt gröta ihop sig för mig. Jag stod och fundera på efter provet om vem som är statschef och vem som är statsminister, och Adam, Frida å Johan visste inte heller. Det kom nog inte å bli det bästa resutatet. Och hur jobbigt är det inte då Tommy står och kikar över axeln på en då man sitte rå skriver prov??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0