Things

1. Fyra tv program jag brukar se på:

- 2½ men
- Desperate housewives
- Greys anatomy
- CSI

2. Fyra saker som jag gjorde igår:

- Åt go´marängtårta
- Gosa med Mixa
- Träna
- Såg en bit ur Bridget Jones på spaning

3. Fyra saker jag längtar till:

- Lov
- Körkort
- Sommar
- Fest

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- En bil
- Skor
- Kläder
- utlandsresa

5. Fyra saker jag tycker om att göra:

- Vara med familj & vänner
- Shoppa
- vara hos mormor
- va med Adam

6. Fyra saker jag avskyr:

- då folk inte lyssnar på mig
- då jag inte kan lita på folk
- då jag blir besviken
- då det händer något hemskt

7. Fyra saker jag åt igår:

- vaniljyoghurt
- tårta
- ostkrokar
- makaronilåda

Utmanar syrrans blogg http://mortsell.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0