"crasch"

Ja vad kan man säga, det har som varit en händelserik kväll ikväll.
Allting började väl som en vanlig kväll då jag var ute och åkte med Kalle och lite mer folk när jag sen får veta att lillebror har blivit sjuk, jag får ju panik som vanligt för inte vill jag bli sjuk!
Så jag ringer Adam och folket som var i ske-å, om han kunde komma förbi och hämta mig, men såklart så händer det ju att den bilen Adam åker i körde av vägen en mil utanför Norsjö. Oj oj, jag och pappa (dagens hjältar) kommer dit och drar upp dem, jag och Gabban gatt ju ställa oss i snödrivan och putta på. Vi fick upp bilen tillslut med ett par försök och med en Fantapaus. Det var verkligen det bästa tillfället att köra av vägen på, mitt bakom en kurva.
Hoppas att det är första och sista gången Tony behöver köra av vägen, han som nyss har fått körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0