Skuldkänslor

Idag fyller en viss familjemedlem år, Lars såklart. Så det blev ananas - och rabarberpaj till frukost/lunch idag, inte det nyttigaste men.. de är ju lov så :)
Kan ju berätta att inatt så fick jag flera samtal av någon jag inte visste vem det var, men jag slog upptaget hela tiden för klockan var ju ändå halv 4 och inte vill jag bli störd då jag sover. Då på morgon tog jag upp datorn och kolla upp vem de var som hade ringt hela tiden, och det visade sig va Danielle som hade ringt från hennes kompis telefon. Sen steg jag upp och Danielle hade då aldrig komme hem inatt så jag börjar som fundera om något har hänt... Sen träffa jag mamma i köket och frågar hon och då säger hon att hennes kompisar skulle tälta vid ludvigs udde och Danielle for dit för att va lite social. Medans de satt i tältet deras kring 2 på natten så hör de nåt konstigt och de hörde en bil tvärt köra därifrån, så dom for ut för att kolla men ser ingenting. Och sen hade det börja brinna i skogen, så det de hade hört var några som skulle va "roliga" eller något och satte eld bara en bit från deras tält. Så de hade ringt 112 och har måsta vakta och försöka släcka hela natten. Inte roligt alls.. Och jag fick typ skuldkänslor då jag inte hade svara då dom hade ringt... Dom hade ju kontroll över det hela men tänk om det hade blivit ännu mer allvarligare... Fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0