Najs eller vad?

Ikväll har det då verkligen vare en tjillkväll, jag och bästa Jonas sutte och spelat Wii hela kvällen och äte ostkrokar lite chips och han konstiga godisar han råka hitta i skafferiet hemma hos han. Dom såg ut som vanliga godisar men då man åt dom så var det nån konstig gegga inuti som smakade lite wierdo.
Och Adam är då i Umeå just nu, och inte gick de att ringa heller för då skulle man väcka alla han va hos, lite trist, har ju inte prata med han nåt alls idag, bara en liten stund igårkvälls..

Imorgon är det ju nådastöten kom jag ju på, men det blir nog inte att fara dit, kommer mig inte dit och jag vill absolut inte köra alaskan som Norén kallar den :) Det blir nog att stanna hemma och försöka hitta på nåt med mig själv. Najs eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0