Stan en sväng

Jag kan sammanfatta gårdagen med att jag och mamma for till Ske-å för att fara till tandläkarn och för att sen ha en liten anledning till att shoppa lite. Hos tandis fick jag då int eden roligaste nyheten, jjag måste ha den där ståltråden i käften tills vidare, och hur länge kan inte tills vidare vara?  Aja vi for då på stan sen och tog oss en lunchare på Dallas och sen lite shopping. Det vart investerat en typ av tunika, en snyggare t-shirt som når precis under röven och så blev det en jacka tills i vår/sommar, en skinnjacka dessutom och inte lite snygg heller, en svart en. Men jag vart som gode kär i en väska där på HM och jag kan inte sluta tänka på den, mamma tvärnita och sa ifrån om väskan, jag är så arggg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0